STARTEN

Det kanske inte var rätt beslut att just nu, mitt i tentapluggandet till årtiondets största och äckligaste tenta, att börja blogga om hur duktig jag ska vara med träningen numera.
 
När jag ändå sitter här kan jag ju lika gärna berätta att jag heter Mathilda och är 22 år gammal. Jag bor i Akalla med min pojkvän Fredrik och har alltså bestämt mig för att ta tag i mitt liv på riktigt. Nya rutiner och med ett mål om att gå ner i vikt och att verkligen hitta tillbaka till min kropp igen. 
 
Förutom att plugga på Stockholms Universitet och ta tag i träningen gillar jag också att fotografera mycket. Jag hoppas att denna blogg kan hjälpa mig att hitta tillbaka till motivationen som rör det mesta. Just nu kan jag ju meddela att jag sitter och degar i soffan i Fredriks morgonrock trots at klockan är halv tre och det finns förpliktelser att ta tag i...
 
Men mitt nya liv börjar: NU
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0