We are

Hej.
Idag har varit en allmänt rörig dag för mig då mycket tankar har farit igenom huvudet. Jag tänkte att en sovmorgon och lite träning skulle hjälpa till att rensa hjärnan, men det blev nästan bara sämre.
Vi provade ett nytt center idag och jag kände mig mest bara omotiverad. Det började med att jag tänkte köra en halvtimme på crosstrainern, men jag gav snabbt upp då maskinen var osynkad och armarna drog iväg innan benen hade hunnit ikapp. Hoppade på nästa maskin och resultatet var inte direkt bättre. Hur jag än ändrade inställningarna så blev inte effekten den önskade.
Jag skippade helt enkelt i dem och tänkte att det gamla hederliga löpbandet fick duga idag - men ICKE!
Underlaget var hårdare än på mitt vanliga center och banden stod så nära varandra att jag kunde känna personen bredvid både flåsa och svettas...

När jag powerwalkat i 45 minuter gav jag mig äntligen på bänkpressen igen - som jag längtat!
Värmde upp med bara stången som ju väger 20 kg och gjorde 15 repetitioner.
Nästa gång lade jag på 25 kg som är mitt "hösten 2012-bästa" och tog 10 stycken.
Sista gången utmanade jag mig själv och lade på 30 kg och med lite assistans tryckte jag minsann upp skivstången 5 ggr!
Så det hemska passet resulterade ändå i ett nytt "höst2012-bästa".

Här kommer en bild från onsdagens träningspass då det gick en ganska mycket bättre på cardioträningen.
Jag <3 SATS Kista.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0