4368 strides / 365 kcal / 30 min

Hej!
Efter fyra timmar pluggande på biblioteket kände jag och Fredrik att det var dags att träna mer än bara hjärnan.
Vi promenerade över till SATS och bestämde att idag skulle det bli cardio och lite biceps.
Eftersom mitt stora mål just nu är att gå ner i vikt för att sedan kunna nå mina andra mål (som att exempelvis kunna göra 10 armhävningar på fötterna), så fokuserar jag mycket på cardion just nu.
 
Resultatet av dagens pass blev:
30 minuter crosstrainer
4368 strides
365 kcal
lutning: 7
motstånd: 6
 
7 minuter på bandet
1 km gång/löpning 
 
3x10 hantelcurls á 3 kg
3x20 andra curls med hantlar á 3 kg
3x10 pull-ups i maskin med 60 kg avdrag.
 
Avslutade med den, åtminstone för mig, livsviktiga strechingen! Nu kanske man är motiverad till att fortsätta pluggandet, trots att det är myssöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0